„Senior+” - konkurs ogłoszony
Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłasza otwarty konkurs ofert w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Na jego realizację przeznaczono w tym roku 30 mln zł.
Beneficjentami bezpośrednimi programu są nieaktywne zawodowo osoby w wieku 60+. Jednostki samorządu terytorialnego mogą ubiegać się o uzyskanie środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe wsparcie finansowe na utworzenie lub wyposażenie placówki oraz na zapewnienie funkcjonowania już istniejących placówek. Szczegółowe informacje dotyczące programu, w tym wzory kart ofert oraz niezbędnych załączników, znajdują się na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Informacji na temat Programu Senior + edycja 2017 udzielają pracownicy Wieloosobowego Stanowiska ds. Informatyzacji i Spraw Społecznych w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego: Sławomir Ciaś – tel. 41 342-19-49, Michał Siwierski – tel. 41 342-19-51, Grzegorz Trapcia, Anna Korcipa – tel. 41 342-14-57. Stosownych wyjaśnień dotyczących programu, przed upływem terminu składania ofert, udziela również Departament Polityki Senioralnej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (w poniedziałki, środy i piątki, w godz. 9-12, tel.: 22 661 18 80).