Informacja w sprawie pobytu w Polsce osób uciekających z Ukrainy Інформація щодо перебування в Польщі осіб, які втікають з України Information on the stay in Poland of persons fleeing from Ukraine X

Standardy obsługi klienta - Aktualności - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

www.kielce.uw.gov.pl

Aktualności

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Standardy obsługi klienta

W Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim opracowane zostały „Standardy Obsługi Klienta”.

W Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach opracowane zostały „Standardy Obsługi Klienta".
Łatwość w dostępie do informacji, czytelność udostępnianych danych, właściwe warunki obsługi, uprzejme zachowanie pracowników oraz czas jaki upływa od złożenia wniosku do momentu wydania decyzji- to główne założenia dokumentu. Standardy ustalone w obszarze organizacyjnym, informacyjnym, komunikacyjnym, obsługi osób niepełnosprawnych czy cudzoziemców mają poprawić jakość obsługi oraz zwiększyć satysfakcję klientów Urzędu. Nie są to nowotworzone rozwiązania. Stosowane dotychczas zasady zebrane zostały w jednym dokumencie.
„Standardy" mają nie tylko przypominać o obowiązkach pracowników, ale z drugiej strony zapewnić klientów, że do jakości obsługi przykładamy szczególną wagę. Każda osoba zgłaszająca się do Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego powinna być pewna, iż spotka się z zainteresowaniem pracownika jego sprawą, uzyska zgodną z prawem odpowiedź, zostanie skierowana do właściwego Wydziału, a jeśli to możliwe załatwi sprawę przy pierwszej wizycie. Docelowo chcemy, aby petent miał możliwość kompleksowego załatwienia sprawy Przekierowywanie numerów telefonów czy odbioru poczty elektronicznej ma zapewnić, iż każdy telefon i każdy mail zostanie szybko odebrany.
Zarówno w Biurze Obsługi Klienta, jak i na stronach internetowych istnieje możliwość pobrania gotowych druków i formularzy do wypełnienia. W Urzędzie przygotowaliśmy stoliki dla klientów umożliwiając rozłożenie przyniesionych dokumentów i spokojne ich przygotowanie pod okiem wykwalifikowanego pracownika. Sprawy załatwiane są z zachowaniem zasad przejrzystości i otwartości.
Staraliśmy się usunąć bariery architektoniczne, tak aby Urząd stał się przyjazny dla osób niepełnosprawnych. W razie potrzeby można skorzystać z pomocy pracownika posługującego się językiem migowym. Również strona internetowa wyposażona została w szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
Jakość obsługi winna być współtworzona z klientami Urzędu, stąd pytamy o ich potrzeby i oczekiwania. Swoje uwagi można zgłaszać korzystając z ankiety dostępnej w Biurze Obsługi Klientów, w sekretariatach poszczególnych Wydziałów oraz na stronie internetowej.