Klienci ŚUW zadowoleni
„Bardzo dobrze” i „dobrze” ocenia pracę Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego większość klientów instytucji. Dziś opublikowano wyniki sondażowego badania z 2009 roku.
Rezultat badania klientów ŚUW z 2009 r. nie odbiega znacząco od wyników z lat poprzednich i wskazuje na wysoki stopień zadowolenia klientów z ogólnego funkcjonowania Urzędu - 94% ankietowanych wystawiło oceny „5" i „4", natomiast jakość obsługi na tle innych urzędów została oceniona przez 92% badanych na poziomie „bardzo dobrym" i „dobrym". Tylko 3% ankietowanych „źle" oceniło pracę Urzędu, a ich niezadowolenie wynikało głównie z braku wystarczającej informacji o wymaganych dokumentach i zamknięciu kasy.
Jeśli chodzi o samych pracowników ŚUW to ich wysokie kompetencje, odpowiednie podejście do klienta, a także stosowny ubiór potwierdziło ok. 95% ankietowanych.
W badaniu uwzględniono również jakość załatwiania spraw. I tak, zdecydowana większość ankietowanych (93%) uważa uzyskanie informacji o sposobie załatwienia sprawy za „łatwe" (62%) i „bardzo łatwe" (31%) oraz jest zadowolona z ostatnio załatwionej sprawy (57% „zadowolonych" i 36% „zdecydowanie zadowolonych"). Problemy zgłaszało tylko 3% ankietowanych, a ich niezadowolenie wiązało się z koniecznością ponownego przyjścia do Urzędu.
Badania prowadzone były w czerwcu i lipcu br.