Nasze doświadczenia w Finlandii
Konferencja poświęcona była poprawie jakości usług świadczonych przez administrację krajów Unii Europejskiej. Służyła także wymianie wzajemnych doświadczeń. Wzięło w niej udział ponad 1100 osób - głównie z krajów Unii Europejskiej, choć nie zabrakło również gości z USA, Kanady, Chin, Korei i Rosji.
- Podobnie jak inni prezenterzy, zostaliśmy poproszeni o przedstawienie tzw. „dobrej praktyki", czyli ciekawego projektu wdrożonego w naszym urzędzie - mówi Joanna Wiśniewska-Martynowicz, pełnomocnik wojewody ds. systemu zarządzania jakością. - Nasze uczestnictwo w konferencji było konsekwencją otrzymania w ubiegłym roku nagrody dla „Najbardziej nowoczesnego urzędu administracji rządowej". Zaprezentowaliśmy swoje osiągnięcia w zakresie elektronicznej komunikacji z klientem oraz elektronicznego wsparcia procesów wewnętrznych - dodaje.
Doświadczenia Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego zostały przedstawione podczas jednego z warsztatów oraz w publikacji wręczanej każdemu uczestnikowi konferencji. Z informacjami o inicjatywach podejmowanych przez urząd w zakresie doskonalenia jakości obsługi można było się zapoznać również korzystając z materiałów dostępnych na stoisku polskiej delegacji.