Zasady kontaktów osobistych i telefonicznych w sprawach dotyczących postępowań z zastosowaniem przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
Obsługa klientów prowadzona jest w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki w godzinach pracy Urzędu w pokoju nr 508 (budynek A, 5 piętro) po ustaleniu terminu i godziny spotkania telefonicznie pod nr tel. 41/ 342 14 64 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: wps39@kielce.uw.gov.pl
Środa jest dniem wewnętrznym, w tym dniu w siedzibie urzędu nie jest prowadzona obsługa klienta.
Infolinia czynna jest codziennie w godzinach pracy urzędu: 41 342-14-64.
Ze względu na znaczną liczbę osób oczekujących na udzielenie informacji przepraszamy za ewentualne utrudnienia w kontakcie osobistym i telefonicznym.
Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.