Klienci ocenili urzędników - Aktualności - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

www.kielce.uw.gov.pl

Aktualności

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Klienci ocenili urzędników

Zarówno praca urzędników Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego jak też sposób załatwianych przez nich spraw są wysoko oceniane przez klientów urzędu –tak wynika z ankiet przeprowadzonych w czerwcu w ŚUW.

Zarówno praca urzędników Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego jak też sposób załatwianych przez nich spraw są wysoko oceniane przez klientów urzędu -tak wynika z ankiet przeprowadzonych w czerwcu w ŚUW.
Przeszkoleni pracownicy przez tydzień zbierali informacje bezpośrednio od klientów załatwiających sprawy urzędowe. Pytania zawarte w ankiecie dotyczyły m.in. oceny pracy urzędników, obsługi klientów, dostępu do informacji, korupcji oraz warunków lokalowych. Badaniu poddano 182 osoby. - Z uzyskanych informacji wynika, że 92% ankietowanych wysoko oceniło działanie urzędu, w tym 55% dobrze a 37% bardzo dobrze - mówi Joanna Wiśniewska-Martynowicz, zastępca dyrektora Wydziału Nadzoru i Kontroli ŚUW. Dla porównania dodaje, że w ubiegłym roku takie zdanie wyraziło 60% badanych.
Bardzo wysoko, bo około 98% zadowolenia, została oceniona praca urzędników. Wzrost zadowolenia z kompetencji i podejścia do klienta, w stosunku do 2006 roku, wynosi około 5%. Zdecydowana większość ankietowanych (93%) uważa uzyskanie informacji o sposobie załatwienia sprawy za „łatwe" (71%) i „bardzo łatwe" (22%) oraz jest zadowolona z ostatnio załatwionej sprawy (66% „zadowolonych" zadowolonych 25% „zdecydowanie zadowolonych").
Duży wzrost zadowolenia ankietowanych w stosunku do roku ubiegłego został odnotowany w ocenie warunków lokalowych. - Obecna infrastrukturę pozytywnie ocenia 96% badanych, to o 10% więcej niż w roku 2006 - podkreśla dyrektor Wiśniewska-Martynowicz.
Pytania w ankiecie dotyczyły również zjawiska korupcji. Jak wynika z badania żaden z ankietowanych klientów nie spotkał się bezpośrednio z sytuacją mającą charakter korupcji. Dyrektor Wiśniewska-Martynowicz zaznacza, że jest to bardzo istotne w kontekście realizowanego przez ŚUW programu „Zero tolerancji dla korupcji".
Natomiast wśród najczęściej zgłaszany sugestii, propozycje dotyczyły przyspieszenia załatwiania spraw, możliwości płacenia kartą kredytową oraz parkingu.