Pomoc dla użytkowników - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

www.kielce.uw.gov.pl

Pomoc dla użytkowników

W tym miejscu publikujemy informacje na temat możliwości uzyskania wsparcia technicznego w zakresie poprawności funkcjonowania aplikacji używanych w różnych obszarach zabezpieczenia społecznego.

 

Centralny System Informatyczny Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS)

CSIZS Zmiana platformy zgłoszeń serwisowych - 23/06/2025

Szanowni Państwo,

od 23/06/2025 r. dotychczasowy portal obsługi Helpdesk i zgłoszeń serwisowych Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS) zostanie zastąpiony przez system obsługi zgłoszeń JIRA Service Management firmy Atlassian.

W celu rejestracji zgłoszeń konieczna będzie rejestracja konta zgodnie z załączonymi instrukcjami:  

HD CSIZS - Instrukcja rejestracji konta w JIRA SOFTIQ                            Instrukcja obsługi portalu JIRA dla CSIZS

Pozostałe kanały komunikacji pozostają bez zmian i rejestracja zgłoszeń za pomocą e-mail oraz udzielanie konsultacji telefonicznych będzie odbywać się jak dotychczas.

•             Telefon: +48 32 323 16 56

•             E-mail: empatia@hd.softiq.pl

Korzystanie z systemu pomocy oferowanej przez SOFTIQ dotyczy złoszeń awarii lub zakłóceń poprawności korzystania z funkcjonalności w aplikacjach mających dostęp m.in. do usług:

  • CBB (Centralna Baza Beneficjentów) - usługi CBB dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW);
  • PESEL (System Rejestrów Państwowych) - usługi PESEL dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW);
  • ePodatki (Ministerstwo Finansów) - usługi PESEL dostępne są dla obszarów: Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW), obecnie nie są dostępne dla obszaru Pomocy Społecznej (PS)
  • EKSMOoN (Elektroniczny Krajowy System Monitoringu Orzekania Niepełnosprawności) - usługi EKSMOoN dot. weryfikacji orzeczeń dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW) - dane orzeczeń nie są dostępne w Świadczeniach Wychowawczych (SW);
  • CEIDG (Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej) - usługi CEIDG dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW);
  • KRS (Krajowy Rejestr Sądowy) - usługi KRS dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR), Świadczenia Wychowawcze (SW);
  • PUE ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) - Operacja Zleć Udostępnienie Składek jest dostępna dla obszarów FA, SR, PS i SW
  • AC RP (Aplikacja Centralna Rynku Pracy) - usługi AC RP dostępne są dla obszarów: Pomoc Społeczna (PS), Fundusz Alimentacyjny (FA), Świadczenia Rodzinne (SR).

 

 

Centalna Aplikacja Statystyczna (CAS)

Uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą SYGNITY S.A. umowę dotyczącą Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) w zakresie:
1) rozwoju,
2) administrowania oraz usuwania awarii i błędów,
3) wsparcia użytkowników.

Kontakt jest możliwy poprzez:

strony www (portal obsługi Hot-line): https://www.hd.sygnity.pl/
pocztę elektroniczną:   hd.cas@sygnity.pl
telefon: (81) 749 55 65 (w godzinach 8.00 - 16.00)
faks: (81) 749 55 04

Do pobrania formulerze zgłoszeniowe:             formularz zgłoszenia błędu              formularz zgłoszenia awarii


 

Teminale mobilne (CSIZS) (zgodnie z warunkami umowy Terminale Mobilne objęte są 48 miesięczną gwarancją czyli do 12 września 2017 r.)

Serwis sprzętu zapewnia firma NIVER Sp. z o.o. Sp.k.

Telefon do serwisu: 42 630 65 69

Fax: 42 630 65 61

Mail: serwis@niver.pl


 

Karta Dużej Rodziny (KDR)

W dniu 3 czerwca 2019 roku została podpisana z firmą Softiq umowa na świadczenie usług administrowania, rozwoju oraz wsparcia użytkowników w zakresie SI KDR. Umowę podpisano na 48 miesięcy .

panel zgłoszeń: https://chd.softiq.pl/

e-mail: kdr@hd.softiq.pl

tel: 32 723 26 72

fax: 32 32 31 355

W celu utworzenia konta na panelu zgłoszeń należy przesłać wiadomość na adres e-mail: tech.chd@hd.softiq.pl , a w wiadomości zamieścić następujące dane:

- Imię
- Nazwisko
- Jednostka
- Numer telefonu
- Adres e-mail, który zostanie przypisany do konta i będą na niego przesłane dane do logowania."


 

Rejestr Żłobków (RZ) klubów dziecięcych oraz dziennych opiekunów

strona www: https://hd.softiq.pl

adres e-mail: rz@hd.softiq.pl

telefon: (32) 72 32 707

faks: (32) 32 31 355

Formularz zgłoszenia błędu

Procedura wsparcia użytkowników oprogramowania

Dodatkowe informacje z Departamentu Informatyki MRPiPS

 


 

Rejestr Jednostek Pomocy Społecznej (RJPS)

Uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało w dniu 1 sierpnia 2019 r. z firmą SYGNITY S.A. 3-letnią umowę na utrzymanie i rozwój Rejestru Jednostek Pomocy Społecznej (RJPS):

Pomoc: www.hd.sygnity.pl

E-mail: hd.rjps@sygnity.pl

tel.: 81 749-55-67